شمسایی: جایزه بهترین بازیکن آسیا را به منوچهری تقدیم می‌کنم

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات،جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را به منوچهری مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی تقدیم می‌کند زیرا زحمات زیادی برای این تیم کشیده است.

 به گزارش شانا ، وحید شمسایی درخصوص انتخاب خود به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و همچنین انتخاب تیم تاسیسات دریایی به عنوان بهترین تیم سال قاره کهن گفت : در ابتدا باید بگویم خوشحال نیستم تیم تاسیسات که مسئولیت آن را به عهده دارم به عنوان بهترین تیم آسیا انتخاب شد زیرا دوست داشتم تک تک بازیکنان این عنوان را از آن خود کنند.

  من نماینده‌ای از تمام بازیکنان بودم که این جایزه خود را هم به دکتر منوچهری مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی تقدیم می‌کنم زیرا زحمات زیادی برای تیم کشیده است. همچنین از دکتر نوروزی و خانم محمدی تشکر می‌کنم که با توجه به این که PCL من پاره بود اما با تلاش شبانه‌روزی این پزشکان توانستم به جام باشگاههای آسیا بروم.

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در این مورد که فوتسال بار دیگر جور دیگر موارد را در فدراسیون فوتبال کشید، گفت : همیشه فوتسال آبروداری کرده است و واقعا باید دست تک تک همه کسانی را که در این عرصه زحمت می‌کشند، بوسید. محمد طاهری، محمد کشاورز و سایر بازیکنان هر سال به عنوان بهترین بازیکن نام ایران را اعتلا بخشیدند که جای قدردانی دارد و باید سرمایه‌گذاری بیشتری شود تا بتوانیم در آینده موفق‌تر ظاهر شویم.

 

 

کد خبر 251094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =