کنفرانس تهران توانست توجه صنعت نفت جهان را به خود جلب کند

نماینده یک شرکت سوییسی اعلام کرد که کنفرانس تهران موفق بوده، زیرا توانسته است توجه صنعت نفت جهان را به خود جلب کند.

آری ولیگنتهارت، از مدیران ارشد شرکت سوییسی اس جی سی در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به استقبال پرشور فعالان صنعت نفت از کنفرانس تهران، اعلام کرد که این رویداد در جلب توجه فعالان صنعت نفت جهان موفق بوده است.

وی گفت: در گفتگو با همکاران خود در صنعت نفت مشاهده کردم که آنها نیز همچون ما، علاقمند به بازگشت به صنعت نفت ایران هستند.

ولیگنتهارت با اشاره به سابقه حضور شرکت اس جی سی در بخشهای پایین دستی صنعت نفت ایران، ابراز امیدواری کرد که با پایان تحریمها و با بهبود شرائط سرمایه گذاری، این شرکت بتواند در بخشهای بالادستی صنعت نفت ایران نیز فعال شود.

این مدیر سوییسی گفت: مطمئنم که فرصتهایی ایجاد خواهد شد و بی گمان ما سرمایه گذاری خواهیم کرد؛ اما درباره این که در چه زمینه هایی و به چه صورتی وارد می شویم، هنوز تصمیم قطعی نگرفته ایم.

وی ضمن استقبال از مدل جدید قراردادهای نفتی، اعلام کرد که در چنین مواردی جزئیات از اهمیتی حیاتی برخوردارند و برخی جزئیات قراردادهای نفتی همچنان جای اصلاح دارند.

کنفرانس تهران با هدف معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی، در روزهای هفتم و هشتم آذرماه برگزار و با استقبال پرشور شرکتهای بین المللی روبرو شد.

کد خبر 251155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =