صرفه جویی 30 میلیارد ریالی در شرکت گاز استان زنجان

بومی سازی ایستگاههای تقلیل فشار در شرکت گاز استان زنجان منجر به صرفه جویی 30 میلیارد ریالی در این شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با طراحی و ساخت ایستگاههای تقلیل فشار و اندازه گیری، قابلیت صرفه جویی و کاهش 30 تا 35 درصدی هزینه ها را فراهم کرده اند.

محمد عسگریان افزود: تحقق این موضوع علاوه بر استفاده بهینـه از قطعات و اجناس راکد و مازاد، کاهش زمان تحویل، افزایش اشتراک پذیری در بخش صنایع و مشترکان عمده؛ زمینه رفع شرائط تحریم و محدودیت تامین کالا را نیز فراهم کرده است.

وی با بیان این که با بکارگیری اجناس راکد و مازاد انبار شرکت گاز استان زنجان و انبار شهید طاهری شرکت ملی گاز ایران، ساخت و مونتاژ ایستگاههای تقلیل فشار این شرکت، بومی سازی شده است، اعلام کرد: هم اکنون 200 ایستگاه تقلیل فشار از سوی مهندسان اجرائی ساخته شده است تا علاوه بر گذر از سد تحریم و پاسخگویی به نیاز صنایع استان، شاهد صرفه جویی 30 میلیارد ریالی و درآمدزایی چهار میلیارد تومانی برای شرکت گاز استان زنجان باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان این که یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در بهبود عملکرد سازمان؛ بکارگیری ذهنهای خلاق کارکنان با رویکردی موثر در تحقق اهداف سازمان است، بر توجه ویژه به نظام پیشنهادها که از برنامه های انسان محور در ارتقای بهره وری و ایجاد روحیه مشارکت فردی در انجام بهتر امور و حل مسائل سازمانی است تاکید کرد.

وی ادامه داد: خودکفا کردن سازمان با بهره گیری از نیروهای توانمند، صرفه جویی، کاهش و منطقی کردن هزینه ها با خلاقیت کارکنان، دست یافتن به راهکارهای جدید برای انجام هرچه بهتر امور با ارائه فکرها و طرحهای نوین برای تولیدات و خدمات جدید توسط کارکنان خلاق از جمله اهداف و دستاوردهایی است که با اعتماد کردن، میدان دادن، حمایت کردن و به صحنه کشاند ذهنهای مبتکر و خلاق، در سازمان دنبال می کنیم.

کد خبر 251163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =