اجرای هفتمین مانور بحران سطح 1 بر روی دستگاه حفاری خشکی 29 فتح

هفتمین مانور بحران سطح یک بر روی دستگاه حفاری خشکی 29 فتح با هدف صیانت از نیروی انسانی، تجهیزات و ارتقای سطح آموزشی کارکنان در شرائط اضطراری اجرا شد.

به گزارش شانا، معاون مدیر اچ اس یی شرکت ملی حفاری ایران درباره برگزاری این مانور اظهار کرد: مانورهای بحران بر روی دستگاههای حفاری با هدف صیانت از نیروی انسانی، تجهیزات و ارتقای سطح آموزشی کارکنان در شرائط اضطراری و افزایش ضریب ایمنی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

سعید قربانی افزود: استمرار آموزش کارکنان عملیاتی مستقر در مناطق عملیاتی یک امر ضروری و در سرفصل برنامه‌های شرکت قرار دارد و متخصصان اچ اس یی شرکت در یک برنامه مدون بصورت تئوری و عملی شرائط بحران را شبیه سازی و آموزش می‌دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری این‌گونه مانورها، شرائط ذهنی و عکس‌العمل کارکنان را در مواجه شدن با شرائط بحرانی افزایش و قدرت تصمیم‌گیری سریع آنان را ارتقا می‌بخشد.

قربانی اعلام کرد: فعالیت در حوزه حفاری یکی از کارهای فنی، پیچیده، سخت و طاقت فرسا و با ریسک بالا در صنعت نفت است، ولی خوشبختانه با تمهیدات بکار گرفته و افزایش ضریب ایمنی، عملیات حفاری چاههای نفت و گاز در شرائط عادی، اما با مراقبت ویژه انجام می‌شود.

کد خبر 251171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =