شاگردان منصوریان ترمز  پرسپولیس را کشیدند

نفت تهران بعد از شکسست مقابل استقلال در جام حذفی ، در لیگ برتر پرسپولیس را متوقف کرد، تا کمی اوضاع این تیم سرو سامان پیدا کند .

به گزارش خبرنگار شانا ، درادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برترفوتبال باشگاههای ایران ، تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران میزبان پرسپولیس بود و توانست  میهمان خود را متوقف کند.

نفتیها در روزی که این شانس را داشتند که پرسپولیس را شکست دهند  به تساوی خانگی قناعت کردند. شاگردان منصوریان در نیمه نخست اصلا خوب ظاهر نشدند  تا جایی که با شکست یک ـ صفر به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم نفتیها به خود آمدند  و بهتر از پرسپولیس بازی کردند تا جایی که یکبار ضربه نانگ به دیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

در ادامه نوبت به درخشش علیرضا بیرانوند رسید.  ابتدا در دقیقه ۶۵ مانع از گل با ضربه سر دیدنی مهاجم جوان پرسپولیس شد. ۳ دقیقه بعد مهدی طارمی در محوطه جریمه متوقف شد و داور این صحنه مشکوک را پنالتی به سود سرخپوشان اعلام کرد. طارمی پشت این ضربه ایستاد اما واکنش زیبای بیرانوند مانع از گل شدن پنالتی پرسپولیس شد.

 بالاخره در دقیقه ۷۳ نفتیها روی یک ضربه کرنر  با ضربه محمد دانشگرگل تساوی را زدند. دانشگر در یک رفت و برگشت و از شلوغی جلو دروازه پرسپولیس برای رسیدن به گل استفاده کرد.

نفت تهران  با این تساوی  با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

کد خبر 251178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =