اکنون باید خود را با ایرانیها هماهنگ کنیم

نماینده پیمانکاران فرانسوی اعلام کرد که کنفرانس تهران می تواند یک لحظه تاریخساز برای صنعت نفت ایران باشد.

پیر فابیانی، عضو اتحادیه شرکتها و فعالان صنعت نفت و گاز فرانسه، در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد که کنفرانس تهران، یک رویداد تاریخی برای صنعت نفت ایران به شمار می آید.

فابیانی گفت: پس از نخستین نقطه عطف تاریخی در بیست و یک سال پیش که قراردادهای بیع متقابل معرفی شدند، اکنون نیز یک لحظه تاریخی است زیرا یک تحول بسیار بسیار بزرگ در پیش رو داریم.

وی با اشاره به افزایش شفافیت قراردادهای نفتی، اعلام کرد که الگوی جدید آی پی سی کار را برای همه طرفهای قرارداد آسانتر می کند.

این فعال نفتی فرانسوی گفت: اکنون ما به رویه معمول و عادی صنعت نفت جهانی بسیار نزدیک هستیم و برای همه ذینفعان در قراردادهای نفت و گاز، از جمله شرکتهای نفتی بین المللی، پیمانکاران و نظام بانکی، کار بسیار آسانتر خواهد بود.

وی با اشاره به دیدارهای خود با مسئولان شرکت ملی نفت و بخش خصوصی ایران در هفته های گذشته، گفت: سطح توانایی و جدیت فعالان صنعت نفت ایران حیرت انگیز بود زیرا کاملاً با گذشته تفاوت داشت؛ اکنون ما باید خود را با ایرانیها هماهنگ کنیم.

کنفرانس تهران با در روزهای هفتم و هشتم هفته گذشته با هدف معرفی الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران برگزار و با استقبال پرشور شرکت های بین المللی رو به رو شد.

کد خبر 251179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =