علیرضا منصوریان: بعداز پنالتی به بازی برگشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است تیمش بعد از ضربه پنالتی که توسط مهدی طارمی از دست رفت، به بازی بازگشت.

 به گزارش شانا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک ـ یک تیمش برابر پرسپولیس در هفته سیزدهم،   گفت: در نیمه نخست اصلا خوب نبودیم زیرا با فاصله چهار روز از بازی سخت و نفسگیر با استقلال در جام حذفی، برابر پرسپولیسی که ۱۰ روز استراحت داشت بازی می کردیم. طبیعی بود در این نیمه بازیکنان سرحال نباشند.

  البته خط حمله پرسپولیس در این بازی با عملکرد نفت در هفته‌های گذشته شباهت داشت زیرا ما در بازیهای قبل شانسهای بسیاری را برای گلزنی و پیروزی از دست دادیم و پرسپولیس هم در این بازی بدشانس بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: تیم نفت از زمانی به بازی برگشت که بیرانوند ضربه پنالتی مهدی طارمی را گرفت و این دروازه‌بان روز خوبی داشت. البته می‌دانستیم هرچه جلوتر برویم، تیم ما بر روند بازی سوار می‌شود زیرا استرس و فشار بازی روی تیم پرسپولیس تاثیر منفی می‌گذارد.

منصوریان با بیان این که تیم نفت خیلی خوب به بازی برگشت، ادامه داد: نحوه به ثمر رسیدن گل پرسپولیس مهم نیست زیرا بدتر از این هم از پرسپولیس گل خورده بودیم. ما در این بازی ۳-۴ بازیکن با تجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که روی عملکردمان تاثیر گذاشت.

وی با بیان این که تیمش جلو پرسپولیس میزبان نبود، تصریح کرد: ادبیات هواداران هم بهتر شده است و باید به همه آنها خسته نباشید گفت. این مسائل می‌تواند الگویی برای همه هواداران فوتبال باشد و در آینده ادبیات منفی از روی سکوها جمع شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد وضع بیرانوند هم گفت: از اول هم با این بازیکن مشکلی نداشتم اما نمی‌توانم هر روز به پسرم که اشتباه می‌کند، بگویم عالی بودی. اگر آن روز جلو بیرانوند را گرفتیم، امروز شاهد بازگشت خوبش به میدان بودیم، دروازه‌بانی که یک پنالتی و چندین موقعیت مناسب را از پرسپولیس گرفت. البته ما نگاه ملی به بیرانوند داریم زیرا سرمایه فوتبال کشورمان نیز هست.

کد خبر 251180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =