پیش بینی کارت سوخت اضطراری برای اتوبوسهای حامل زائران کربلا

گازوییل مورد نیاز اتوبوسهای حامل زائران کربلا با کارت سوخت اضطراری و با نرخ 300 تومان عرضه می شود.

به گزارش شانا، مدیر عملیات شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: با توجه به هماهنگی با مدیران مناطق 14 جایگاه در مسیر حرکت کاروان زائران عتبات برای عرضه سوخت به اتوبوسهای حامل زائران پیش بینی شده است.

عباس کاظم پور افزود: همدان (چهار جایگاه) کرمانشاه (یک جایگاه) کردستان (یک جایگاه) اهواز (دو جایگاه)، لرستان (دو جایگاه) ایلام (یک جایگاه) همچنین زنجان (دو جایگاه) و کهگیلویه و بویراحمد (دو جایگاه) مناطقی هستند که 14 جایگاه سوخت در محورهای مواصلاتی آنها برای خدمت رسانی به زائران  پیش بییی شده است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در این ایام بیش از یکهزار دستگاه اتوبوس واحد (اتوبوسرانی شهری و حومه ) به منظور جابجایی زائران بارگاه حضرت امام حسین (ع) از تهران به سوی شهرهای مهران، بستان و خرمشهر عزیمت کنند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به زائران در زمینه تامین سوخت اتوبوسهای حامل آنها، از مسئولان مناطق خواست تا بر فعالیتهای مجاری عرضه سوخت در محورهای مواصلاتی منتهی به استانهای ایلام و خوزستان، نظارت مستمر داشته باشند.

کاظم پور، همچنین بر حضور نماینده ناحیه مناطق پخش به منظور کنترلهای لازم  (موجودی بنزین و نفت گاز) در جایگاههای سوخت (در مسیر رفت و برگشت زائران) تاکید کرد.

به گفته وی،حضور موثر کارکنان جایگاه، مناسب بودن وضع نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز دیگر الزامهایی هستند که به منظور رفاه حال زائران باید در مجاری عرضه سوخت به آنها توجه ویژه شود.

کد خبر 251215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =