آینده صنعت سی ان جی روشن است

نقشه راه روشنی در صنعت سی ان جی پیش رویمان داریم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز (دوشنبه 16 آذر ماه) در نمایشگاه و همایش ملی صنعت سی ان جی و سوختهای جایگزین گفت: هم اینک ممکن است در صنعت سی ان جی مشکل یا ابهاماتی وجود داشته باشد اما اطمینان دارم آینده روشنی در این صنعت خواهیم داشت.

نیره پیروزبخت افزود: هر فعالیتی که در کشور انجام می شود نیازمند هم افزایی بخشهای خصوصی و دولتی است و رشد و رونق صنعت سی ان جی نیز به هم افزایی این دو بخش نیاز دارد.

وی اظهار کرد: بنا بر مسئولیتی که سازمان ملی استاندارد به عهده دارد در این حوزه (سی ان جی) نیز وظایفی برعهده این سازمان است که نظارت بر تولید خودروهای دوگانه سوز، تدوین استانداردهای مرتبط با سی ان جی (مخازن و اتصالات) و نظارت بر جایگاههای عرضه این سوخت پاک از آن جمله است.

پیروزبخت گفت: هم اکنون نزدیک به 2300 جایگاه سی ان جی در کشور فعال هستند که سازمان ملی استاندارد به لحاظ اطمینان از استاندارد بودن آنها نمی تواند به سادگی از کنار آنها عبور کند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: بازرسیهای حوزه سی ان جی با اتکا به بخش خصوصی انجام می شود به طوری که هم اکنون 18 شرکت بازرسی در زمینه جایگاهها فعال هستند که بازرسی 2276 جایگاه به وسیله آنها در دست انجام است.

کد خبر 251442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =