در انتظار آغاز صادرات محصولات پتروشیمی ایران به اروپا هستیم

نماینده یک شرکت بلژیکی از تمایل این شرکت برای مشارکت با شرکتهای ایرانی پس از آغاز صادرات پلیمر ایران به اروپا خبر داد.

روبن سورتس، مدیر بازرگانی شرکت بلژیکی گیز، در حاشیه دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد که این شرکت قصد دارد  پس از آغاز صادرات پلیمر ایران به اروپا، همکاری با شرکتهای ایرانی را آغاز کند.

سورتس با تمجید از همایش پتروشیمی ایران، گفت: به نظر می رسد که اکنون آغاز یک دوره جدید است و امواج تجاری مثبت زیادی در اینجا احساس می شود.

این مدیر بلژیکی اعلام کرد که شرکت گیز هنوز فعالیت خود را در ایران آغاز نکرده است اما قصد دارد ازماه آوریل سال 2016 میلادی برای شرکت در نمایشگاه ایرانپلاست به ایران باز گردد.

به گفته سورتس، شرکت گیز در زمینه پشتیبانی از شرکتهای صادر کننده پلیمر به اروپا فعالیت می کند و با حضور در همایش پتروشیمی ایران توانسته است ارتباطهای بسیاری با طرفهای ایرانی برقرار کند.

همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) به جز افتتاحیه با برگزاری چهار نشست تخصصی و پرداختن به بحثهای مختلف صنعت پتروشیمی ایران با حضور مسئولان داخلی و خارجی به کار خود پایان داد.

همایش بین المللی پتروشیمی ایران (IPF) صبح روز یکشنبه (٢٢ آذرماه) در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و بیژن زنگنه، وزیر نفت و عباس شعری مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، امیر حسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی آغاز به کار کرد و عصر دیروز (دوشنبه،٢٣ آذرماه) به کار خود پایان داد.

 

 

کد خبر 251749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =