قیمت بنزین تا پایان سال افزایش نمی یابد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا پایان سال برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد و قرار نیست که قیمت این حامل انرژی افزایش یابد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، سید ناصر سجادی درباره ادعاهای مطرح شده درمورد افزایش قیمت بنزین به 1200 تومان، افزود: این ادعاها، گمانه زنیهای شخصی بوده و تاکنون پیشنهادهایی بررسی و تصویب نشده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره احتمال افزایش نرخ بنزین در سال آینده نیز گفت: تصمیم گیری درباره افزایش نرخ بنزین در سال آینده مربوط به هیئت دولت است.

وی ادامه داد: پیشنهادهای مربوط به چگونگی استفاده از کارت سوخت، به دفتر وزیر نفت ارسال شده که البته هنوز تصمیم نهایی اتخاد نشده است.

بر اساس این گزارش، وزارت نفت از روز پنجم خردادماه امسال سهمیه بندی بنزین را متوقف و قیمتها را یکسان سازی کرد؛ از این تاریخ نرخ هر لیتر بنزین معمولی ١٠٠٠ تومان و قیمت هر لیتر بنزین سوپر نیز ١٢٠٠ تومان تعیین شد.

اگرچه سهمیه بندی بنزین متوقف شده است، اما وزارت نفت تمایل دارد که کاربرد کارتهای سوخت شخصی را تداوم بخشیده و رانندگان را تشویق به استفاد از این کارتها کند.


کد خبر 251967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =