۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر: 252031
گازرسانی به 13 روستای استان قم به روش سی ان جی

پروژه گازرسانی به 13 روستای دهستان قاهان در استان قم به روش سی ان جی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان این که هم اکنون عملیات گازرسانی به 11 روستا در بخشهای مختلف این استان در دست اجراست، به خبرنگار شانا گفت: هم اکنون گازرسانی به دو روستای بخش دستجرد با پیشرفت 90 درصدی و گازرسانی به 6 روستا در بخش سلفچگان با پیشرفت 25 درصدی همراه است.

غلامرضا فرجی افزود: با توجه به فعالیتهای انجام شده، پروژه گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی نیز با 55 درصد پیشرفت در دست اجراست.

وی با بیان این که امیدواریم با تلاش کارکنان این شرکت، پروژه گازرسانی به تعدادی از این روستاها تا پایان امسال به بهره برداری برسد، اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی شرکت ملی گاز ایران، تا پایان امسال عملیات گازرسانی به 13 روستای دهستان قاهان از طریق سی ان جی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: همچنین در صدد هستیم عملیات اجرایی گازرسانی به 17 روستای بخش مرکزی را نیز تا پایان امسال آغاز کنیم.

فرجی اظهار کرد: پروژه گازرسانی به دو روستای کیا و روشگان در بخش خلجستان نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به این که عملیات گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی با پیشرفت 50 درصدی در حال انجام است، افزود: بنابراین تنها 10 روستای بالای 20 خانوار استان برای گازرسانی باقی می ماند که عملیات اجرایی آن در سال 96 آغاز می شود.

فرجی با بیان این که از 156 روستای بالای 20 خانوار استان تا کنون به 105 روستا گازرسانی شده است، گفت: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در شهر قم و شهرهای تابعه استان 99 درصد و در روستاها نیز 87 درصد است.

کد خبر 252031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =