برخورداری 500 هزار مشترک خانگی و تجاری استان کرمان از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان این که هم اکنون 500 هزار مشترک خانگی و تجاری در این استان از نعمت گاز برخوردارند، گفت: این تعداد شامل 415 هزار مشترک شهری و 85 هزار مشترک روستایی می شود.

محمدعلی ودیعتی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با اجرای برنامه های گازرسانی هم اکنون 80 درصد از جمعیت شهری و 30 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار دارند.

وی با اشاره به برخورداری مشترکان صنایع عمده از نعمت گاز، اعلام کرد: این استان یکی از مهم ترین قطبهای صنعتی جنوب کشور به شمار می آید و در بخش گازرسانی به صنایع، زیرساختهای مناسبی ایجاد شده است.

ودیعتی ادامه داد: هم اکنون بیش از 606 واحد صنعتی از جمله نیروگاه های کرمان، کهنوج، سرچشمه، کارخانه ها، گلخانه ها، مجتمعهای صنایع غذایی، کوره های آجرپزی و ... به شبکه سراسری گاز متصل هستند و وجود این صنایع فعال، مصرف گاز استان را به لحاظ اختصاص سهم مصارف گاز از سایر بخشها متمایز کرده است.

وی با بیان این که مصرف گاز بخش خانگی و تجاری استان دوبرابر شده است، گفت: مشترکان خانگی و تجاری استان کرمان، در مقایسه با ماه گذشته بیش از ١٠٠ درصد گاز بیشتری مصرف کرده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان این که با سرد شدن هوا و بارش برف و باران، مصرف گاز مشترکان خانگی و تجاری از ٩٨ میلیون مترمکعب در آبانماه به ١٩٨ میلیون مترمکعب در آذرماه افزایش یافته است، افزود: مصرف گاز مشترکان خانگی و تجاری در آذرماه ٩٤ نسبت به آذرماه سال گذشته نیز از افزایش ١٢ درصدی برخوردار است.

کد خبر 253292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =