مقام نخست بازرگانی پتروشیمی  در زمینه صادرات گرایی

طبق بررسی به عمل آمده و ارزیابیهای صورت گرفته توسط هیئت داوران و گروه بررسی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شرکت بازرگانی پتروشیمی در میان یکصد شرکت برتر ایران طرح رتبه بندی IMI100 سال 1394 رتبه نخست را در میان شرکتهای برتر صادرات گرا کسب کرد.

به گزارش شانا به نقل از روبط عمومی شرکت بازرگانی پتروشیمی در همایش معرفی یکصد شرکت برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی در محل سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکتهای برتر در گروههای مختلف کالایی معرفی و به برترین آنها لوح و تندیس توسط محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهوری و دیگر مسئولان کشوری حاضر در سالن ارائه شد.

این گزارش حاکی است: طبق بررسی به عمل آمده و ارزیابیهای صورت گرفته  توسط هیئت داوران و گروه بررسی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شرکت بازرگانی پتروشیمی در میان یکصد شرکت برتر ایران طرح رتبه بندی IMI100 سال 1394 رتبه نخست را در میان شرکتهای برتر صادرات گرا کسب کرد و موفق به دریافت لوح ویژه این رتبه بندی  شد.

 ۵۰۰ شرکت برتر انتخاب شده از حیث شاخص صادرات و ارزآوری سه گروه نخست شامل پتروشیمی ۴۸ درصد، گروه فرآورده‌های نفتی ۱۲ درصد و شرکتهای چندرشته‌ای صنعتی ۱۰ درصد سهم را از آن خود کرده‌اند.

کد خبر 254189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =