۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
  • کد خبر: 254667
مشعل گاز در 17 روستای استان خراسان رضوی روشن شد

همزمان با دهه فجر امسال، مشعل گاز در 17 روستای استان خراسان رضوی روشن شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این 17 روستا بیش از 15 میلیارد تومان بوده است.

حبیب الله صادقی افزود: این سه پروژه شامل گازرسانی به روستاهای فاز سه چناران با دامنه 13 روستا و فاز یک هلالی جغتای شامل چهار روستا است.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هفت پروژه در سطح استان خبر داد و اعلام کرد: با اجرای سیاستهای گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در راستای محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار، تا سه ساله آینده شاهد بهره مندی کلیه روستاهای واجد شرائط استان از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به بودجه یکهزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای توسعه شبکه گازرسانی در استان گفت: عملیات پیمان سپاری 726 روستای فاقد گاز طبیعی در استان با جمعیت بیش از 105 هزار نفر در سال 94 انجام شده است .

وی همچنین اعتبار گازرسانی به این 726 روستا را 530 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با تلاش کارکنان این شرکت و با استناد به برنامه ریزیهای انجام شده توانستیم طی چند سال گذشته ضریب نفوذ گاز شهری و روستایی خراسان رضوی را در بین دیگر استانهای کشور به جایگاه مطلوبی برسانیم.

کد خبر 254667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =