آغاز عملیات گازرسانی به 20 روستای استان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر

همزمان با دهه فجر امسال، عملیات اجرایی گازرسانی به 20 روستای شهرستان سر بیشه در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی به خبرنگار شانا گفت: برای گازرسانی به این روستاها، 135 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، چهار ایستگاه تقلیل فشار و یکهزار و 200 علمک گاز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از یکهزار و 279 خانوار در این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه به فعالیتهای این شرکت در 10 ماه امسال اشاره کرد و گفت: بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهی، صنایع عمده و غیرعمده استان خراسان جنوبی در ١٠ ماه امسال بیش از یک میلیارد و ١٤٧ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

وی با بیان این که در بازه زمانی یادشده بیش از ٦٨٩ میلیون مترمکعب گاز به بخش نیروگاهی تحویل شده است افزود: در بازه زمانی یادشده، ٣١٠ میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی، ٥٨ میلیون مترمکعب به شرکتهای سیمانی، ٥٥ میلیون مترمکعب به صنایع و بیش از ٥٨ میلیون مترمکعب نیز به جایگاههای سی ان جی تحویل شده است.

دشتی با اشاره به اجرای ٧٣ کیلومتر خط انتقال گاز در سطح استان، اعلام کرد: در ١٠ ماه امسال بیش از ١١٤ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز روستایی نیز در سطح استان اجرا شده و در مجموع هم اکنون یکهزار و ٢٩٤ کیلومتر شبکه گاز در این استان وجود دارد.

کد خبر 254670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =