نخستین دوره آموزشی نظارت بازرسی افزایش کارایی موتورخانه‌ها برگزار شد

نخستین دوره آموزشی نظارت بازرسی و صحه‌گذاری طرح افزایش کارایی موتورخانه‌ها از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد فضلی، کارشناس ارشد مدیریت بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره آموزشی دو روزه، تعدادی از دارندگان گواهینامه دوره‌های ICMVP با رشته‌های انرژی، مکانیک و برق از شهر تهران حضور داشتند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره با شرح روشها و راهکارهای صرفه‌جویی در موتورخانه‌ها، روش صحه‌گذاری وضع موجود موتورخانه و روش صحه‌گذاری راهکارهای بهینه‌سازی انرژی در موتورخانه‌ها و نحوه تکمیل چک لیستهای بازرسی فنی مربوطه مندرج در سامانه «به سما» و همچنین نحوه معاینه فنی و تنظیم مشعل موتورخانه مبتنی بر استاندارد ملی 16000 آشنا شدند و وظایف ناظران در مراحل مختلف اجرای طرح و نحوه ارجاع کار به ناظران حقیقی رو حقوقی تشریح شد.

فضلی یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و به عنوان نمونه از موتورخانه شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بازدید به عمل آمد.

وی با بیان این که دوره آموزشی نظارت بازرسی و صحه‌گذاری طرح افزایش کارایی موتورخانه‌ها از سوی مدرسان مجرب شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد، تصریح کرد: دوره‌های بعدی در شهرهای اصفهان و  مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 254675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =