شیخ‌ویسی: پرچم ایران را مقابل قطریها بالا می بریم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران نسبت به شکست تیم الجیش و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد.

وحید شیخویسی که از آمادگی تیم فوتبال نفت تهران اطمینان دارد عنوان کرد که پارسال الجیش را شکست دادیم و مطمئن هستم دوباره پرچم ایران را مقابل قطریها بالا می ببریم.

متن کامل گفتگوی شانا به شیخویسی به شرح زیر است:

بازی با الجیش را چگونه می بینی؟

بازی سختی پیش رو داریم، حریف ما بسیار قدرتمند است، اما ما  به این مسابقه به عنوان یک دیدار ملی نگاه می‌کنیم تیم ما از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و در این مدت تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و به خوبی آماده دیدار با الجیش شده‌ایم.

چه اندازه نسبت به تیم الجیش شناخت دارید؟

مربیان و کادر فنی در این مدت به خوبی آنها را برای ما آنالیز کرده اند تا جایی که در موقع غذا خوردن و حتی خوابیدن آنهارا جلوی خود می بینیم!

پس با این اوصاف قطریها  را در تهران شکست می دهید؟

ما برای برد به زمین می رویم و مطمن باشید همه توان خودمان را برای رسیدن به مرحله بعد به کار می بریم زیرا همانطورر که گفتم این بازی جنبه ملی دارد بویژه این که حریف یک تیم قطری است.

بحث حضور هواداران در ورزشگاه تا چه اندازه تاثیرگذار خواهد بود؟

بدون شک بسیار تاثیر دارد حضور آنها انگیزه ما را دو چندان می کند، من از مردم می خواهم مانند پارسال به ورزشگاه بیایند. امیدوارم هواداران فوتبال، رنگهای قرمز و آبی را کنار بگذارند و برای تشویق نفت به ورزشگاه بیایند و امیدوارم مردم نیز با دعای خود ما را حمایت کنند.

شرایط شما با الجیش خیلی متفاوته حتی منصوریان هم به این موضوع اشاره کرده تو این موضوع را چطور می بینی و چقدر در نتیجه تاثیر دارد؟

بدون تردید آنها در زمینه مالی خیلی بهتر از ما هستند و این در کل کار تاثیر گذار است، اما همه چیز نیست ما پارسال هم همین شرایط را داشتیم، هرچند که در لیگ برتر ایران با وضع خیلی خوبی روبرو بودیم. فصل گذشته نیز تیم الجیش ثروتمند را شکست دادیم، اما آنها امسال تیم خودشان را تقویت کرده‌اند. با این حال ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم دوباره آنها را شکست داده و پرچم ایران را مقابل عرب‌ها بالا ببریم.

بحث مالی شد، اوضاع مالی باشگاه چگونه بهتر شده است؟

ببینید اکنون بیشتر تیمهای ایرانی با مشکلات مالی روبرو هستند و من فکر می کنم اکنون درست نیست در این شرایط حساس، درباره مشکلات مالی صحبت کنیم. مسئولان باشگاه بدون شک تلاش می کنند به این مشکلات رسیدگی کنند.

بیرانوند مقابل ملوان به ترکیب برگشت آیا این شانس شما را برای بازی با الجیش کم می کند؟

نخست این که علیرضا دوست خوب من است و فرقی نمی کند من در زمین باشم یا او، مهم نتیجه بازی و بردن تیم نفت است. اما با همه این اوصاف هیچ مسئوله ای مشخص نیست آقای منصوریان به طور معمول8چند ساعت پیش از بازی ترکیب ثابت را اعلام می‌کند، بنابراین ما شانس یکسان داریم.

کد خبر 254766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =