افزایش مشترکان برخوردار از گاز استان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر

همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به هشت روستای استان خراسان جنوبی آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا درباره افتتاح پروژه گازرسانی به این روستاها گفت: برای گازرسانی به روستاهای مزگ، فوداج، امیرآباد شیبانی، رقویی، چهکندوک، منظریه، حسین آباد رقوی و زینی، 14 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز، یک ایستگاه تقلیل فشار درون شهری به ظرفیت 10 هزار مترمکعب درساعت و 200 انشعاب اجرا شده است.

فرشید دشتی افزود: برای اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای یادشده، 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران سرمایه گذاری شده است.

وی اعلام کرد: با افتتاح و آغاز تزریق گاز به شبکه تغذیه و توزیع این روستاها، 218 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

به گفته دشتی، عملیات اجرایی گازرسانی به 16 روستای شهرستان بیرجند با اعتبار حدود 90 میلیارد ریال نیز همزمان با افتتاح این پروژه آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تاکید کرد: در این پروژه 91 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، دو ایستگاه تقلیل فشار درون شهری به ظرفیت پنج هزار مترمکعب درساعت و یکهزار و 450 انشعاب ساخته و نصب خواهد شد.

کد خبر 254768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =