قنبرزاده: به آسیا و دنیا نشان می دهیم که ایران امن است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: روزنامه های عربستانی به الجیش توصیه کرده بودند که مراقب تهدید تروریستی باشند و آنهانیز یک تیم خبری ویژه با خود آورده اند که شاید بهانه ای از میزبانی ما پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، منصور قنبرزاده درباره وضع تیم نفت در آسیا و دیدار با الجیش قطر گفت: دیشب (یکشنبه، 18 بهمن ماه) تیم الجیش وارد ایران شد و به صورت ویژه این تیم از جایگاه وی ای پی فرودگاه خارج شد و در هتل آزادی اسکان داده شد و ناظران ای اف سی نیزشاهد میهمان نوازی ما بودند.

متاسفانه به دلیل جوسازیهایی که عربستان انجام داده بود این تیم ذهنیت بدی داشت، اما وقتی شرایط خوب میزبانی ما را دیدند، ذهنیت آنها تغییر کرد و به آنها گفتیم فوتبال عامل دوستی ملتهاست و دور از سیاست.

وی افزود: حلقه های المپیک حلقه های دوستی میان مردم است. ورزش نباید دستاویز سیاست باشد متاسفانه جو سازیهای زیادی عربستان انجام داده بود که امنیت در کشور ما نیست، اما نشان دادیم که کشور امن منطقه هستیم. عربستان با همدستی امارات و کشورهای عربی قصد جوسازی داشت و به ای اف سی اعلام کرد که با تیمهای ایرانی در کشور ثالث مسابقه بدهیم اما می توانیم پیامی به آسیا و دنیا نشان بدهیم که کشور امنی هستیم.

مدیرعامل نفت تهران در مورد شرایط تیم برای رویارویی با الجیش، گفت: وضعیت تیم خوب است و مصدومان تیم آماده شده اند، تیم هم درهتل اسکان یافته است و خدمات پشتیبانی انجام شده و مشکل خاصی نداریم. شاید جذب بازیکنان خارجی درجه نخست تیم الجیش برای این تیم تاثیرگذار باشد اما غیرت و تعصب ایرانی سبب می شود که بازیکنان ایرانی مثل سرباز از کیان ایران و فوتبال کشورمان دفاع کنند.. توکل ما نخست به خداست و بعد به حضور تماشاگران، الجیش از نظر بازیکنان و امکانات باما فاصله دارد. برای حضور تماشاگران یکی از حامیان مالی هزینه خرید بلیت را تقبل کرده و این بازی رایگان است.

 

کد خبر 254810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =