منصوریان: فردا مردم از ساعت 18 به ورزشگاه آزادی بیایند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید تیم الجیش نگرانی نداشته باشد چون به بهترین شکل از آنها پذیرایی می‌کنیم.

 به گزارش شانا، علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از برگزاری مسابقه تیمهای فوتبال نفت تهران و الجیش قطر ابتدا درباره امنیت این دیدار گفت: به تیم الجیش خوشامد می‌گویم. امیدوارم چند روزی که در ایران هستند نهایت راحتی را داشته باشند و ببینیم بدون هیچ مشکلی در ایران قدم می‌زنند. اصلا نگران نباشند و با بهترین شکل از آنها پذیرایی خواهیم کرد. 

سرمربی نفت سپس درباره شناخت از حریف قطری گفت: به نظرم تیم الجیش نسبت به پارسال شرایط بهتری دارد. این تیم با انگیزه ظاهر خواهد شد. سرمربیان دو تیم ثابت هستند و هر دو می‌خواهند در این دو بازی به برتری برسند. پارسال ما مقابل همین تیم الجیش توانستیم پیروز شویم و با حضور هوادارانمان که انرژی خوبی به ما دادند این موضوع رقم خورد.

امسال شرایط دشوار شده زیرا تیم الجیش از ما شناخت دارد و همین موضوع کار را مشکل‌تر می‌کند اما ما باهوش و منطقی در زمین حاضر خواهیم شد و سعی می‌کنیم از امکانات میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

منصوریان در مورد تغییراتی که در تیم نفت وجود داشته، گفت: نخستین دغدغه من وقتی وارد زمین می‌شوم این است که روبروی جایگاه خالی نباشد. ما می‌خواهیم هواداران از ما حمایت کنند. ما هوادارانی را در خانه پیدا کرده‌ایم زیرا عملکردمان پارسال در آسیا خوب بود، اما احتیاج داریم که فوتبالیها به ورزشگاه بیایند و حمایت خود را از ما دریغ نکنند.

ما نیاز داریم تا فردا هواداران بیایند. 20-30 سال است که در فوتبال هستم وم شکلات زیادی داریم، اما مسائل جانبی را وارد زمین مسابقه نمی‌کنیم. ضمن این که بنده اتفاقهای خوبی را در فوتبالم تجربه کرده‌ام. به طور مثال، روزی که با هواپیما به استرالیا می‌رفتیم هیچ کسی فکر نمی‌کرد به جام جهانی صعود کنیم، اما این اتفاق افتاد. الان هم تمرکزمان فقط بازی با الجیش است و تمام مسائل را کنار گذاشتیم و می‌خواهیم در این بازی به موفقیت برسیم. چون نگاه‌مان ملی است.

وی با بیان اینکه امیدوارم از ساعت 18 فردا مردم به ورزشگاه آزادی بیایند، افزود: ما نگاهی به جایگاه حریف نمی‌کنیم وتمام تلاش‌مان این است که در بازی فردا پیروز شویم. بازیکنان نفت نشان داده‌اند هر زمان که باید فعل خواستن را صرف کنند، این کار را به نحو احسن انجام داده و کارهای بزرگی کردند.

منصوریان درباره این که با توجه به حضور بازیکنان جوان در نفت، نسبت به این موضوع چه ارزیابی دارد،‌ گفت: جوانان زیادی در نفت داریم اما بازیکنانی مثل امیری را هم داریم که از جمله باتجربه‌های نفت به شمار می رود. ضمن این که از بزرگترهای تیم هم تشکر می‌کنم که به همراه کادر فنی فضا را برای آسیایی شدن نفت آماده‌ کرده‌اند.

سرمربی نفت افزود: 21 یا 22 ساله بودم که به استقلال آمدم و آن موقع بازیکن جوانی محسوب می‌شدم و حتی یادم می‌آید خیلیها گفتند برای استقلال زود است که به بازیکن جوانی مثل من میدان بدهند، اما کادر فنی آن زمان استقلال به من اعتماد کرد و این شانس را به من داد تا خودم را نشان دهم تا به اینجا برسم.

وی تاکید کرد: بنابراین نگرانی بابت حضور جوانان در تیمی مثل نفت نداریم. ضمن این که آنها نیز خیلی بازیکنان خوبی هستند. البته به بازیکنانم گفتم به گونه ای استراحت کنید که فردا انگار یک بازی آسیایی داریم و هر لحظه منتظر آغاز این بازی باشید.

کد خبر 254838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =