درمانگاه مارون 3 و پنل کنترل کلاستر شادگان به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه مبارک فجر، دو پروژه درمانگاه مجتمع صنعتی شماره 3 شرکت مارون و پنل کنترل کلاستر شادگان با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به بهره برداری رسید.

به گزارش شانا، جهانگیر پورهنگ، سرپرست شرکت بهره برداری نفت وگار مارون در آئین بهره‌برداری درمانگاه مارون 3 و پنل کنترل کلاستر شادگان، گفت: احداث این درمانگاهها همسو با سیاستهای وزارت نفت مبنی بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در واحدهای عملیاتی صورت گرفت. 

وی به تجهیز درمانگاه مجتمع صنعتی شماره 4 مارون به یونیت دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: درمانگاه مجتمع صنعتی مارون 3 با زیربنای 200 و محوطه 400 متر مربعی متشکل از اتاق احیاء، دندانپزشکی، اتاق پزشک، داروخانه و اتاق تزریقات براساس استانداردهای روز بوده که با هزینه‌ای حدود 157 میلیون تومان احداث شده  و آماده بهره‌برداری  و ارائه خدمات به مجتمعهای صنعتی شماره 3و 5 علاوه بر ایستگاه تزریق گاز مارون و کلاستر شادگان است.  

پورهنگ درباره نصب پنل کنترل جدید کلاستر شادگان نیز گفت: این سیستم کنترل قابل برنامه ریزی یا PLC شامل یک پنل با ابعادی بسیار محدودتر از پنل قبلی و دو رایانه است که اطلاعات را برعکس رکوردر مدادی/کاغذی قبلی، بصورت دیجیتال و بسیار کاربرپسند به اپراتور ارائه داده و  به دلیل دقت ایده‌آل سیستم کنترل جدید و اعتبار کمیتهای جریان، دما و فشار کلاستر،  سبب کاهش حضور فیزیکی اپراتور در محل کلاستر می شود.

دکتر فرهاد کلانتر، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت نیز ایجاد مدیریت درمانگاههای عملیاتی در چارت سازمانی بهداشت و درمان صنعت نفت را نشانه اهمیت موضوع بهداشت و درمان در واحدهای عملیاتی دانست و افزود: افزایش تولید و گسترش حوزه فعالیت صنعت نفت مستلزم بهره‌مندی از منابع انسانی سالم و سلامت است.

کد خبر 254849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =