۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر: 254935
شاخص بورس رکورد زد

شاخص اصلی بورس تهران در معاملات امروز خود به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با رشد دو هزار و 415 واحدی از کانال 75 هزار واحد به 78 هزار واحدی رسید.

به گزارش شانا، شاخص اصلی بورس تهران در معاملات امروز (سه شنبه 20 بهمن ماه) خود به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با رشد دو هزار و 415 واحدی از کانال 75 هزار واحدی به 78 هزار واحد افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، شرکتهای مهم در این بازار مانند ایران خودرو و سایپا نیز با توقف و بازگشایی نماد مواجه شدند و شرکت ایران خودرو به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات با توقف نماد همراه شد.

در ساعات معاملاتی امروز، در کنار تشکیل صف خرید برای گروه خودرویی، گروه های بانکی نیز به ادامه مسیر صعودی خود ادامه دادند و با افزایش قیمت و تقاضا همراه شدند.

با این حال در بازار امروز شرکتهای مخابرات، هلدینگ خلیج فارس، بانک ملت، صادرات، پالایشگاه بندرعباس، فولاد مبارکه، بانک تجارت، تاپیکو، پالایشگاه اصفهان، مپنا و بانک پارسیان بیشترین تاثیر را در رشد شاخصهای بورس تهران بر جای گذاشتند.

امروز همچنین شرکتهای سایپا، سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری رنا و تجارت الکترونیک پارسیان بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، در معاملات امروز، حجم و ارزش معاملات هم با روند صعودی همراه شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 336 هزار میلیارد افزایش یافت.

کد خبر 254935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =