منصوریان: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم

سرمربی تیم فوتبال نفت می گوید ما پارسال 6 ماه ریاضت مالی کشیدیم، اما امسال به مراتب شرایط دشوارتری را تجربه کرده‌ایم.

به گزارش شانا،‌ علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر نفت مقابل الجیش و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پیش از این که درباره مسئله فنی صحبت کنم به نمایندگی از مجموعه نفت از هواداران تشکر می‌کنم، توجه نکردم از چه باشگاهی آمده بودند، شرمنده شدم که نتوانستیم خواسته های شماهرا برآورده کنم

وی ضمن تشکر از رسانه‌ها، گفت: بازی پایاپایی را با نماینده قطر برگزار کردیم، اما به حرفه‌ای گری برخی ستاره‌های الجیش بازی را واگذار کردیم، تفاوت ما در همین بازیکنان حرفه‌ای الجیش بود و گرنه بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی نفت در ادامه درباره این که آیا این شانس را داشتند که نتیجه را عوض کنند، گفت: ما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. پس از این که گل دریافت کردیم چند موقعیت به دست آوردیم که متاسفانه از دست دادیم. البته تیم الجیش هم به مراتب نسبت به دیگر تیمهای عربی دیگر کمتر وقت‌کشی کرد، هر چند که در برخی مواقع بازیکنانش خودشان را روی زمین می‌انداختند.

منصوریان به مربی الجیش تبریک می گوید و عقیده دارد که بردن نفت کار بسیار دشواری است، آنها توانستند این کار را انجام دهند هر چند که همان طور که گفتم ما هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و پیروز میدان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که قنبرزاده از مشکلات مالی به وجود آمده در نفت بسیار شاکی بوده، یادآور شد: نمی‌توانم صحبتهای مدیرعامل باشگاه را رد کنم. شرایط بسیار دشواری را داریم. مجموعه هیئت مدیره و مدیرعامل بیشتر وقت خود را صرف تامین منابع مالی می‌کنند. کسانی که در باشگاه حرص می‌خورند وقت‌شان را بابت این موضوع صرف می‌کنند. نمی‌خواهم بار شکست را به این مسائل ربط دهم، اما در فوتبال روز دنیا همه موارد به یکدیگر ربط دارد و مثل یک زنجیر به هم متصل هستند.

سرمربی نفت با اشاره به این که پارسال این تیم بامشکلات مالی روبرو بوده، گفت: ما پارسال 6 ماه ریاضت مالی کشیدیم، اما امسال به مراتب شرایط دشوارتری را تجربه کرده‌ایم. سطح توقع مردم از نفت بالا رفته است، با وجود این که 6 ستاره از تیم ما جدا شده‌اند من برای برطرف شدن مشکلات مالی اعلام کرده‌ام که اگر دو تا سه ستاره تیم‌مان به قطر یا چین بروند، می‌توانند از لحاظ مالی به ما کمک کنند.

منصوریان گفت: من درباره خود صحبت می‌کنم و اگر دریافتی دیگری داشته باشم تازه پارسال تسویه می‌شود. امسال هیچ دریافتی نداشته‌ایم. من فکر می‌کردم با اتفاقاتی که پارسال رخ داد فضای حمایتی بیشتری به وجود بیاید اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: من به مدیرعامل باشگاه گفتم که می‌دانم شرایط سخت است، اما بازیکنان هم تا حدی تحمل می‌کنند. مدیریت باشگاه هم به دنبال برطرف کردن این مسائل است. نمی‌دانم برای مدیرعامل چقدر سخت خواهد بود. بازیکنان انتظار دارند، هرماه پولی به خانه ببرند اما با این شرایط بسیار سخت است. به هر حال من نمی‌خواهم از بار مسائل فنی فرار کنم، اما اگر به گونه‌ای دیگر وارد این مسابقه می‌شدیم شرایط متفاوت بود. با همه این اتفاقات می‌توانستیم در این بازی به تساوی برسیم و یا ببریم.

کد خبر 254961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =