30 هکتار به پسکرانه بندری منطقه ویژه پارس افزوده شد

همزمان با دهه مبارک فجر و با هدف بسترسازی توسعه فعالیتهای بندری و دریایی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی در دوران پساتحریم، 30 هکتار به پسکرانه بندری این منطقه افزوده شد.

به گزارش شانا، مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آئین بهره‌برداری از ساختمانهای جدید گمرک، حراست، آتش نشانی و در اصلی تردد مجتمع بندری پارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرائط پساتحریم و تردد کشتیها به این منطقه سعی شده است تا با بهره‌گیری از همه ابزارها، شرائط را برای توسعه‌ زیرساختهای موجود مجتمع‌ بندری پارس به عنوان یکی از مهمترین شاهراههای تجاری منطقه ویژه پارس مهیا سازیم.

یوسفی با اشاره به نقش مجتمع بندری پارس در صادارت و واردات کالاها، گفت: افتتاح در اصلی مجتمع بندری پارس می‌تواند در تسهیل آمد و شد کامیونها و ترانزیتهای گمرکی تاثیرگذار باشد؛ ضمن آن‌که این امر سبب شتاب در انجام فعالیتهای بندری و گمرکی در این مجتمع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساختمانهای جدید آتش نشانی و حراست مجتمع بندری به عنوان تامین کننده امنیت و ساختمان گمرک مجتمع بندری پارس به عنوان یکی از مراکز ثقل فعالیت گمرکی می‌تواند در انجام فعالیتهای جاری این حوزه کارآمد باشند.

یوسفی یادآور شد: مجتمع بندری پارس با ٢٥ پست اسکله شامل ١٠ پست اسکله خدماتی و ١٥ پست اسکله ویژه صادرات محصولات پتروشیمی به عنوان شاهراه واردات و صادرات کالا به پایتخت انرژی کشور همواره نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی، صنعتی و انرژی این منطقه ایفا کرده است. 

کد خبر 254965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =