۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
  • کد خبر: 254972
شاهین‌طبع: پیروزی، مزد زحمات‌ بازیکنانم بود

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: بازیکنانش در دیدار برابر د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د مزد زحمتهایشان را گرفتند.

به گزارش خبرنگارشانا، در هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی به مصاف د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د رفت و در این دیدار خارج از خانه به یک برد با ارزش دست یافت.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم پتروشیمی درباره این پیروزی شیرین، گفت: در طول این بازی سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم و در دفاع خیلی خوب بودیم، اما بازیکنانمان در کارهای حمله‌ای تمرکز لازم را نداشتند و این موضوع تا پایان نیمه نخست نیز در تیم وجود داشت. بویژه باید اشاره کنم به تمرکز نداشتن بازیکن خارجی‌ام که در دو کوارتر نخست در حمله نتوانست همانند همیشه باشد.

با این حال از اواخر کوارتر سوم و در کوارتر چهارم، تمرکزمان در حمله نیز ایجاد شد و با دفاعی خوب و با استفاده از موقعیتهایمان توانستیم نتیجه‌ لازم را کسب کنیم. با اینکه در دو کوارتر نخست آن دقت لازم را نداشتیم، اما بازیکنانم در نیمه دوم انسجام بیشتری داشتند و برنده شدند. به نظرم بازیکنان پتروشیمی مزد زحماتشان را گرفتند زیرا خیلی خوب بازی کردند و به واقع جنگیدند. بویژه تاکید می کنم در نیمه دوم که واقعا عملکرد قابل قبولی را از بازیکنانم شاهد بودم.

شاهین طبع درباره قهرمانی و نیز ادامه این روند گفت: به طور طبیعی هیچ مربی از قهرمانی بدش نمی آید، اما تا قهرمانی راه زیادی داریم ابتدا باید دور مقدماتی تمام شود بعد در پلی آف می شود در این باره بیشتر صحبت کرد، اما همه هدف ما قهرمانی است.

کد خبر 254972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =