حکم متهمان پرونده نفتی بزودی صادر می‌شود

قاضی صلواتی در پایان بیست و ششمین دادگاه متهمان نفتی، گفت: حکم متهمان پرونده نفتی بزودی صادر می‌‌شود.

به گزارش شانا به نقل از  ایرنا، بیست و ششمین جلسه دادگاه متهمان نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب، امروز (چهارشنبه، 21 بهمن ماه) به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد و دو متهم و وکلای آنان آخرین اظهارات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

در مجموع 26 جلسه رسیدگی به اتهامهای بدهکار بزرگ نفتی و دو متهم دیگر این پرونده در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که جز، یک جلسه، بقیه علنی بود.

قاضی صلواتی در پایان بیست و ششمین دادگاه متهمان نفتی، گفت: حکم متهمان پرونده نفتی بزودی صادر می‌‌شود.

وی گفت: وقتی ختم رسیدگی اعلام می‌شود، قاضی ظرف یک هفته رای را صادر می‌کند و از آنجا که این پرونده همچنان در حال رسیدگی است، پس هنوز این پرونده خاتمه نیافته است.

شایان یادآوری است که قاضی صلواتی در پایان جلسه بیست و چهارم در 29 آذر امسال با موافقت درخواست استمهال بدهکار بزرگ نفتی و وکیل مدافع وی، یک ماه به وی فرصت داد تا بدهی به شرکت نفت را پرداخت کند، حدود سه روز قبل از موعد در تاریخ 26 دیماه امسال، نشستی با حضور شرکت نفت، بانک مرکزی، شرکت اچ کی و بدهکار بزرگ نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد و در این جلسه مقرر شد بانک مرکزی شماره حسابی به دادگاه اعلام تا این بدهکار بدهی خود را به این شماره حساب واریز کند.

البته با توجه به رفع نشدن کامل تحریمها و عدم معرفی شماره حساب از سوی بانک مرکزی، وکیل بدهکار بزرگ نفتی دوباره درخواست استمهال و قاضی صلواتی با موافقت، استمهال را به مدت یکماه تمدید کرد.

کد خبر 254979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =