اتریشی ها آماده انتقال فناوریهای صنعت پتروشیمی به ایران هستند

هلدینگ کریستف اتریش به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت انرژی این کشور برای حضور در طرحهای توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شانا، استفان کریستف، مدیرعامل هلدینگ کریستف اتریش با تاکید بر این که آماده انتقال فناوری به ایران هستیم، تصریح کرد: در دوران پساتحریم شرکتهای تابعه این هلدینگ آماده هرگونه همکاری با شرکتهای فعال در صنعت پتروشیمی ایران هستند و هیچ محدودیتی برای همکاری وجود ندارد.

وی با بیان این که با بسیاری از شرکتهای بزرگ اروپایی روابط خوب و مطلوبی داریم، گفت: با توجه به این روابط می توانیم حضوری موثر در صنعت پتروشیمی ایران داشته باشیم و تجربه حضور موفق در دیگر کشورها می تواند راه را برای همکاری با شرکتهای ایرانی هموار کند.

کریستف ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به موقعیت ممتاز خود می تواند مسیر رشد و توسعه را با شتاب طی کند و هلدینگ کریستف با توجه به وضع مطلوب موجود آماده هرگونه همکاری و تعامل با بخشهای مختلف پتروشیمی ایران است.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل و مدیران ارشد هلدینگ کریستف انرژی روز گذشته (سه شنبه، 20 بهمن ماه) با مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیدار و آمادگی خود را برای حضور در طرحهای توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران و نیز همکاری در طراحی، ساخت و اجرا اعلام کردند.


کد خبر 254984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =