افتتاح 8 پروژه در قلب تپنده سوخت رسانی ایران

هشت پروژه به ارزش حدود 10 میلیارد تومان در انبار نفت ری با حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به طور رسمی افتتاح شد.

ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این که انبار نفت ری به دلیل قرارگرفتن در کریدور جابجایی فرآورده های نفتی کشور در حقیقت قلب تپنده شرکت پخش به شمار می آید، گفت: بخش عمده ای از فرآورده های تولیدی پالایشگاههای آبادان، بندر عباس، اصفهان و شازند از طریق خط لوله پس از تامین سوخت شهرهای مسیر به این انبار منتقل و از آن جا به مناطق شمال، شمال شرق و شمال غرب کشور ارسال می شود.

وی با تاکید بر راهبردی بودن انبار نفت ری در معادلات سوخت رسانی در ایران، گفت: طی دو سال گذشته برای روزآمد نگه داشتن این انبار بیش از 100 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است، که شاهد راه اندازی هشت پروژه به ارزش 10 میلیارد تومان از این پروژه ها همزمان با سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: در ایام الله دهه فجر امسال، 20 جایگاه عرضه گازی فشرده شده (سی ان جی) در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش شانا، طراحی، تهیه، نصب، اجرا و راه اندازی سیستم TG/LG انبار نفت ری، تعمیرات اساسی و استاندارد سازی مخزن 48، لوله کشی خط 24 اینچ بنزین یورو چهار از مخازن انبار نفت ری به تلمبه خانه ری – شاهرود، در خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران، بازسازی و بهینه سازی ساختمان پست برق 22 و 27، انجام تعمیرات و بازسازی ساختمان قدیم استراحتگاه  رانندگان برای بهره برداری توزیع بار، تعمیر و بازسازی ساختمان ایمنی  و ایجاد امکان بارگیری نفت خام در انبار نفت ری از جمله پروژه های افتتاح شده در ایام دهه فجر امسال با حضور سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است.

 

کد خبر 254987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =