ساختمان جدید پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران بهره برداری شد

همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان تازه ساخت پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش شانا، ساختمان تازه ساخت پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران امروز (چهارشنبه، 21 دیماه) در آیینی با حضور مقتدایی استاندار خوزستان، مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت، جمعی از مدیران اجرایی استان و متخصصان صنعت نفت و حفاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاح این پروژه رئیس اداره مهندسی، طراحی راه و ساختمان گفت: این ساختمان  در مجتمع مرکزی شرکت در اهواز با 20 هزار متر مربع زیر بنا در چهار طبقه احداث و برای ساخت آن افزون بر 332 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، جعفر زاده با بیان این که ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت دارای فضای اداری با گنجایش افزون بر 720  نفر، کتابخانه مرکزی، اتاقهای کنفرانس، جدیدترین شبکه دیتا و مخابرات و تاسیسات جانبی است، تصریح کرد: توسعه فضای اداری شرکت با رویکرد تمرکز خدمات پشتیبانی عملیاتی و استقرار یکپارچه واحدهای اداری با توجه به ساختار و نیاز شرکت است.

در پایان این آیین از مدیریتها، واحدهای دست اندرکار، عوامل اجرایی و پشتیبانی، طراحی و برآود مقادیر، برآورد هزینه و بودجه، خدمات و پشتیبانی و مجری پروژه قدردانی و پایگاه عملیاتی شرکت مورد بازدید قرار گرفت.
  

 

کد خبر 254996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =