مذاکرات ایران و روسیه در زمینه تامین تجهیزات نفتی

یک شرکت روسی در حال آماده کردن یک قرارداد ۵۰ تا ۷۰ میلیارد روبلی (۶۳۵ تا ۸۹۰ میلیون دلاری) عرضه تجهیزات به مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالای نفت از زیرمجموعه های شرکت ملی نفت ایران است.

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری تاس، شرکت یونایتد انجین بلدینگ کورپریشن (یو یی سی) یکی از زیرمجموعه های هلدینگ دولتی روستک که در زمینه ساخت تجهیزات دفاعی فعالیت می کند، در حال آماده کردن یک قرارداد ۵۰ تا ۷۰ میلیارد روبلی (۶۳۵ تا ۸۹۰ میلیون دلاری) فروش تجهیزات به مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالا، یکی از زیر مجموعه های شرک ملی نفت ایران است.

چنانچه این قرارداد نهایی شود سبب تقویت هر چه بیشتر روابط تجاری تهران و مسکو پس از لغو تحریمهای غرب علیه تهران در ماه گذشته میلادی خواهد شد.

علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در سفر مسکو گفته بود: ایران و روسیه وارد قراردادهایی به ارزش حدود 40 میلیارد دلار در زمینه پروژه های مختلف شامل مهندسی برق و راه آهن شده اند.

سرگی میخائیلوف، معاون مدیرعامل شرکت یونایتد انجین بیلدینگ روسیه گفت: ما یک  قرارداد کلی با مدیریت پشتیبانی و ساخت کالا داریم، تعداد زیادی از تجهیزات مورد نیاز در پروژه های انرژی و پمپاژ گاز به آنها تحویل خواهیم داد.

کد خبر 255023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =