نقشه راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، نقشه راهبردی این سازمان را ابلاغ کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، محمد فطانت در پیامی به مدیران عامل شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، شرکت سپرده گذاری مرکزی، شرکت فرابورس ایران، شرکت انرژی ایران، شرکت خدمات و اطلاع رسانی و همچنین شرکت فناوری بورس تهران نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار را ابلاغ کرد.

در متن این ابلاغیه آمده است:

سازمان بورس و اوراق بهادار همسو با اجرایی کردن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اولویتهای راهبردی هفت گانه ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، خود را موظف و مکلف به تحقق اهداف و سیاستهای ابلاغی می داند.

بنابراین در نخستین گام و پس از انجام مطالعات گسترده در زمینه اقتصاد مقاومتی و تبیین دقیق مفاهیم و ابعاد آن، نقشه راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه بازار سرمایه مشتمل بر اهداف راهبردی 60 گانه و چارچوبهای مورد نیاز برای تحقق اقتصاد مقاومتی ترسیم شده و به تصویب اعضای محترم هیئت مدیره رسید.

با اتکال به عنایت خداوند منان، بدینوسیله نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار به شما همکار ارجمند ابلاغ می شود. امید آن دارد تا همسو با ایجاد هم افزایی و همسویی هر چه بیشتر در سازمان، ضمن همسو کردن اهداف فردی خویش با اهداف سازمانی مصوب، نهایت تلاش و پشتکار خویش را در ادامه مسیر به کار بندید.

در این باره و به منظور اجرائی کردن اهداف راهبردی نقشه راهبردی، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس موظف به پیاده سازی و پایش نقشه راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکتهای ارکان است. بنابراین ضروری است این شرکت با همکاری سازمان و تمامی ارکان، سنجه های راهبردی متناسب با هر هدف راهبردی را تعریف کرده، مقادیر اهداف کمی مرتبط با هر سنجه، تعیین شده و برنامه ها و اقدامهای ابتکاری برای تحقق اهداف تعریف و عملیاتی شود.

شایان ذکر است، که در فازهای بعدی باید کارت امتیازی متوازن لایه های میانی سازمان و کارت اهداف فردی مبتنی بر BSC، به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت عملکرد اثربخش مبتنی بر استراتژیها، طراحی و پیاده سازی شود.

کد خبر 255056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =