سوخت لازم برای ایام نوروز ذخیره سازی شد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: سوخت لازم برای تعطیلات عید نوروز در نقاط پایانی و بویژه استانهای زیارتی و سیاحتی ذخیره سازی شده است و این ذخیره سازی نیز استمرار خواهد داشت.

ناصر سجادی در گفتگو با شانا ضمن تاکید دوباره بر پرداخت همه معوقه های کارمزد جایگاه داران تا پایان بهمن ماه امسال، از افزایش ٤٠ درصدی کارمزد توزیع بنزین در جایگاههای عرضه سوخت در سال ٩٤ خبر داد و گفت: این افزایش از ابتدای امسال بوده است و به همراه همه معوقه های جایگاه داران در بهمن ماه پرداخت می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی موجود پرداخت همه معوقه های کارمزد سال ٩٤ جایگاههای عرضه سوخت کشور در بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بازدید گروههای گل گشت از مسیرهای پر تردد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که از دهه سوم بهمن ماه گروههای گل گشت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از همه مجاری عرضه سوخت در مسیرهای پرتردد کشور بازدید می کنند، گفت: مشابه سالهای گذشته این گروهها در صورت مشاهده و بروز هرگونه مشکل در تجهیزات مراکز عرضه سوخت در این مسیرها، این مشکلات را بر طرف خواهند کرد.

ذخیره سازی سوخت برای عید نوروز انجام شد

سجادی با تاکید بر این که گروههای گل گشت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به منظور اطمینان از رفع مشکلات احتمالی در تجهیزات و خدمات جانبی مراکز عرضه سوخت در مسیرهای پر تردد، 2 بار از این مراکز بازدید خواهند کرد، گفت: این شرکت هم اکنون ذخیره سازی لازم سوخت را در نقاط پایانی و بویژه استانهای زیارتی و سیاحتی انجام داده است و این ذخیر سازی استمرار خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که در 10 ماه امسال حدود 50 میلیارد متر مکعب گاز در نیروگاه های کشور مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 16 درصد رشد داشته است، گفت:  در 10 ماه نخست امسال روزانه 16 میلیون لیتر نفتگاز در نیروگاهها مصرف شده که نسبت به پارسال 36 درصد کاهش داشته است، افزون بر این مصرف روزانه نفت کوره در نیروگاهها روزانه 19 میلیون لیتر بوده است که نسبت به پارسال 31 درصد کاهش نشان می دهد.

افزایش 20 درصدی بانکرینگ

سجادی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی امسال در بخش بانکرینگ باید 20 درصد افزایش داشته باشیم، گفت: در 10 ماه نخست امسال روزانه 12 میلیون لیتر نفت کوره بانکر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد رشد داشته است.

کد خبر 255063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =