منصوریان: حرکت سینوسی نفت به دلیل بی‌تجربگی در شرایط بد مالی است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی مقابلاستقلال که امسال مدعی کسب دو جام است، کاری دشوار است، اما ما برای برد به میدان می رویم.

به گزارش شانا، علیرضا منصوریان امروز (شنبه، 24 بهمن ماه) در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: فردا با تیم صدر جدولی استقلال بازی داریم و پارسال جوری با استقلال بازی کردیم که این تیم پشت سر ما بود، اما امسال این تیم در دو جام مدعی است و در جام حذفی هم فینالیست.

وی افزود: پس از بازی با الجیش کمتر کار تاکتیکی کردیم و بیشتر کار روحی و روانی انجام دادیم، البته باید آسیب‌شناسی شود که چرا وقتی به پایان بازیهای لیگ می‌رسیم کم و کاستی به وجود می‌آید و بدون شک سال آینده نیز باید مورد حمایت قرار بگیریم تا بتوانیم سهمیه بگیریم.

منصوریان درباره شرایط سینوسی نفت در این فصل گفت: ما در این دو سال تجربه ریاضت مالی را نداشتیم،اما به یکباره این اتفاق افتاد و فکر می‌کنم نسبت به شرایط به وجود آمده، روند ما بد نبوده است. این حرکت سینوس وار می‌طلبد که همه عوامل یک مجموعه به هم وصل باشند تا یک باشگاه به روند عادی مالی نرسد هیچ وقت نمی‌تواند در سطح اول خودنمایی کند، متاسفانه چون تجربه این شرایط مالی را نداشتیم این اتفاقات رخ داد.
 

 

کد خبر 255095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =