۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر: 255103
افتتاح فاز سوم پروژه گازرسانی به شهر بندرعباس

همزمان با ایام دهه فجر، فاز سوم پروژه بزرگ گازرسانی به شهر بندرعباس با حضور استاندار، فرماندار، مدیرعامل شرکت گاز، مدیران و مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این پروژه با اجرای بیش از 22 کیلومتر شبکه و با 50 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و زمینه برخورداری پنج هزار و 700 خانوار را از نعمت گاز فراهم کرده است.

حیدر پروین در ادامه با بیان این که پروژه بزرگ گازرسانی شهر بندرعباس تا چند سال آینده به صورت کامل به بهره برداری می رسد، اعلام کرد: این پروژه طی 14 فاز در حال انجام بوده که تا به حال سه فاز آن تکمیل و افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان ادامه داد: از مشخصات فاز سوم پروژه گازرسانی شهر بندرعباس، 22 کیلومتر عملیات شبکه پلی‌اتیلن و اجرای یک ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت 5000 مترمکعب در ساعت است.

پروین با اشاره به توافقهای انجام شده با مدیران عامل چند بانک با هدف پرداخت تسهیلات به مشترکان برای انجام لوله گذاری گاز خانگی، گفت: انجام و پایان فازهای بعدی پروژه بزرگ گازرسانی شهر بندرعباس منوط به استقبال شهروندان بندرعباس و حمایتهای استاندار از طرح گازرسانی دانست.

به گفته وی، استفاده هر چه بیشتر مردم شهر بندرعباس از این سوخت پاک، راه را برای پایان و افتتاح فازهای بعدی پروژه بزرگ گازرسانی به شهر بندرعباس هموار می کند.


کد خبر 255103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =