طراحی آنالایزرهای بومی با همراهی صنعت و دانشگاه

یکی از اساتید دانشگاه در حوزه آنالایزرهای فرایندی کشور بر ضرورت همراهی صنعت و دانشگاه برای طراحی آنالایزرهای بومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جهانبخش قاسمی، استاد دانشگاه تهران در حوزه آنالایزرهای فرایندی و از مدیران صنعت آنالایزر کشور در نشست خبری "بررسی نقش آنالایزرها در صنعت نفت" که ظهر امروز (شنبه، 24 بهمن ماه) در هتل انقلاب برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: سنسورهای آنالایزرها در برخی دانشگاههای کشور ساخته می شود، اما ساخت و در قفسه ماندن ساخته ها به تنهایی، هدف خوبی نیست و باید زمینه برای کابردی شدن دستاوردهای دانشگاهی فراهم شود.

وی با بیان این که آنالایزرها، جزء عمده در تعیین کیفیت کالا به شمار می روند، ادامه داد: امیدوارم برگزاری کنفرانس آنالایزرهای فرایندی، زمینه ارتباط و پیوند صنعت و دانشگاه را در حوزه ساخت و بهره مندی از آنالایزرها ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار شانا، با توجه به اهمیت سیستمهای آنالایزر و نقش مهم آنها در صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی، نخستین کنفرانس آنالایزرهای فرایندی برای بررسی چالشها و راهکارهای موجود در این زمینه، با همکاری وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، شرکت ملی گاز ایران و مجتمعهای پتروشیمی و پالایشی و تمام انجمنهای مرتبط، 28 بهمن ماه برگزار می شود.


کد خبر 255105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =