آیین تودیع و معارفه معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد

آیین تودیع مدیرعامل پیشین شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و معارفه مدیرعامل جدید با حضور وزیر نفت و معاونان وی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، آیین تودیع عباس شعری مقدم و معارفه مرضیه شاهدایی به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران (NPC) شامگاه شنبه (24 بهمن ماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شجاع الدین بازرگانی، معاون امورحقوقی و مجلس وزارت نفت، امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت در محل ساختمان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برگزار شد.

وزیر نفت در این مراسم با اهدایی لوحی از تلاشهای عباس شعری مقدم در دوران مدیریتش بر شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، تشکر و قدردانی کرد و وی را سرمایه صنعت پتروشیمی دانست و گفت: تجربه های ایشان برای پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی ایران به کار گرفته می شود.

زنگنه همچنین برای مرضیه شاهدایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی آرزوی موفقیت در دستیابی به اهداف ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی شد و اظهار کرد: همه تلاش ما بر این است که همکاران ما با توجه به شایستگی هایشان انتخاب شوند.

در این مراسم، فاطمه تندگویان، مشاور وزیر نفت در امور زنان و سهیلا جلودارزاده، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز مدیران عامل هلدینگهای شرکتهای پتروشیمی نیز حضور داشتند.

وزیر نفت روز دوشنبه (19 بهمن ماه) با صدور حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان معاون خود و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

در متن حکم وزیر نفت خطاب به مرضیه شاهدایی آمده بود:

بنابه پیشنهاد اعضای هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به استناد ماده «٥» قانون وظایف و اختیارات نفت مصوب ١٣٩١/٢/١٩ مجلس شورای اسلامی، بدین وسیله به عنوان «مدیرعامل شرکت و معاون وزیر در امور پتروشیمی» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در شرایط پسابرجام با هدف تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت که از مهمترین اولویتهای کشور است، با تأکید بر درونزایی اقتصاد با مدیریت کلان برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی و با رویکرد برونگرایی از طریق مدیریت جذب و ارتقای فناوری، جلب سرمایه های خارجی، دستیابی به بازارها و افزایش صادرات، در تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در تحقق اهداف ترسیم شده برای این صنعت در برنامه ششم توسعه موفق باشید.

شاهدایی پیش از این در سمت مدیر طرحهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران انجام وظیفه می کرد.
کد خبر 255112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =