توسعه صنعت پتروشیمی در گرو اجرای نقشه راه «ان پی سی»

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تدوین نقشه راه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: بدون حضور این شرکت، توسعه این صنعت امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرنگار شانا، عباس شعری مقدم شامگاه شنبه (24 بهمن ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تشکر از بیژن زنگنه، وزیر نفت که توفیق خدمت در دولت تدبیر و امید را به ایشان دادند، گفت: شایسته سالاری، جانشین پروری و جهش توسعه ای جدید در صنعت پتروشیمی با سرمایه گذاری بخش خصوصی از مأموریتهای بنده در دوران تصدی معاون وزیری بود.

وی انتخاب مدیران شایسته در صنعت پتروشیمی را از جمله اقدامهای انجام شده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی دانست و افزود: در دوران مدیرعاملی بنده روش انتصاب افراد از جناحی به شایسته سالاری تغییر کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: با تلاشهایی که در 30 ماه گذشته انجام شد، روابط میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکتهای خصوصی این صنعت بسیار مطلوب شد و همبستگی و اتحاد میان شرکتهای خصوصی شکل گرفت.

شعری مقدم اظهار کرد: هم اکنون شرکتهای خصوصی صنعت پتروشیمی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی را حکم خود در بررسی مسائل و مشکلات می دانند.

وی با اشاره به این که همه مدیران این شرکت در جلسه های هفتگی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی شرکت می کردند، اظهار کرد: این موضوع سبب جانشین پروری در شرکت و تصمیم گیریهای کامل تری با استفاده از خرد جمعی می شود.

شعری مقدم به تدوین نقشه راه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و گفت: بدون حضور این شرکت، توسعه این صنعت امکانپذیر نیست.

به گفته وی، اجرای مدیریت مشارکتی، تقویت نظام پیشنهادها، اجرای مدیریت دانش و متحول کردن فعالیتهای تحقیق و توسعه از جمله دیگر اقدامهای انجام شده در دوران معاونت ایشان است.

به گزارش شانا، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شامگاه شنبه (24 بهمن ماه) با حضور وزیرنفت، معاونان وی، مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فعالان بخش خصوصی این صنعت برگزار شد.

کد خبر 255117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =