تفاهمنامه همکاری ایران و ایتالیا در حوزه پتروشیمی امضا شد

شرکت تکنی مونت ایتالیا و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تفاهمنامه همکاری به ارزش یک میلیارد یورو امضا کردند.

به گزارش شانا، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به ویژگیهای این شرکت گفت: سهم این شرکت در بازار سرمایه و همچنین در بخش تولید محصولات پتروشیمی در سطح منطقه از منظر شرکتهای بزرگ و مشتریان بین المللی مهم و قابل ملاحظه است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تشریح طرحهای در دست اجرا و چشم انداز آینده ترسیمی این شرکت، اظهار کرد: ارزش داراییها، عناوین و رتبه های جهانی کسب شده این شرکت با اهتمام کارکنان و مدیران سختکوش این شرکت به دست آمده است.

همچنین در این مراسم، پیرو برتد فالگرو، مدیر شرکت «تکنی مونت» ایتالیا نیز ضمن استقبال از فرصت فراهم آمده برای حضور در ایران و همچنین مذاکره با مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، افزود: با امضای این تفاهمنامه فصل جدیدی از همکاری و توسعه روابط در حوزه صنعت نفت ایران و ایتالیا آغاز شد.

فالگرو، محورهای مورد توافق را در بخشهای فاینانس، تامین تجهیزات و قطعات مهم مورد نیاز مجتمعها و طرحها، رفع موانع فرایندی در شرکتهای تولیدی و پوشش مناسب ظرفیتهای تولید بیان کرد و ادامه داد: شرکت ایتالیایی «تکنی مونت» در چارچوب تفاهمنامه امضا شده آمادگی هرگونه همکاری لازم را دارد.

به گزارش شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امضای این تفاهمنامه با شرکت «تکنی مونت» ایتالیا که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت پالایشگاه و پتروشیمی فعالیت دارد، همکاریهای مشترک را در فصل جدید پسابرجام رقم زد.

کد خبر 255172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =