حل مشکل بانکی شرکت ملی نفتکش از سوی بانک قبرسی

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از آمادگی قبرس برای همکاری با این شرکت خبر داد و گفت: امیدواریم مشکل بانکی شرکت ملی نفتکش با یکی از بانکهای این کشور بزودی حل شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش، علی اکبر صفایی امروز (یکشنبه، 25 بهمن ماه) پس از دیدار با الکوس میخائیلیدس، معاون وزیر حمل و نقل قبرس به سابقه همکاری دو کشور در گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت ملی نفتکش علاقه مند به گسترش همکاری در زمینه مختلف دریایی با این کشور است.

وی افزود: مذاکره با شرکتهای این کشور در حال انجام است و شرکت ملی نفتکش قصد دارد نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان با این کشور همکاری داشته باشد.

صفایی همچنین در این دیدار خواستار همکاری در زمینه حل مشکل شرکت ملی نفتکش ایران با یکی از بانکهای این کشور شد و گفت: امیدواریم این مذاکرات در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

الکوس میخائیلیدس، معاون وزیر حمل و نقل قبرس نیز در این دیدار ضمن تبریک اجرایی شدن برجام و لغو تحریمها، آمادگی کشورش را برای افزایش همکاریها با شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد و افزود: قبرس به عنوان کشوری دریایی آمادگی دارد تا در زمینه‎های مختلف از جمله ثبت پرچم و دیگر حوزه‎های مرتبط با حمل و نقل دریایی با شرکت ملی نفتکش ایران همکاری کند.

میخائیلیدس همچنین نسبت به همکاری و کمک کشور متبوعش در رفع مشکل بانکی شرکت ملی نفتکش از سوی بانک قبرسی قول مساعد داد.

 

 

کد خبر 255175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =