حمل و نقل محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی تسهیل می شود

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تکمیل زنجیره همکاری با شرکتهای کشتیرانی خارجی از طریق امضای تفاهمنامه همکاری ایران و سنگاپور گفت: کشتیرانی ایران از این طریق شرق آسیا را به غرب آفریقا متصل می کند و از آن برای حمل و نقل محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی استفاده می شود.

به گزارش شانا، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «اس اسواران» وزیر تجارت و صنعت سنگاپور عصر امروز (دوشنبه، 10 اسفندماه) یک تفاهمنامه همکاری در زمینه کشتیرانی امضا کردند.

محمد سعیدی، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه امضای این تفاهمنامه با اشاره به رتبه ایران در بخش کشتیرانی، گفت: ایران رتبه بیست و یکم را از نظر خطوط کشتیرانی در دنیا دارد.

وی اظهار کرد: این تفاهمنامه ضمن آن که می تواند درآمدهای ایران را در این بخش افزایش دهد، خطوط کشتیرانی شرق آسیا را به عنوان یک زنجیره ای از کل دنیا پوشش می دهد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: پیش تر تفاهمنامه هایی در زمینه کشتیرانی با شرکتهای آلمانی و برخی کشورهای اروپایی امضا کرده بودیم که با تفاهمنامه کنونی، زنجیره همکاری کاملتر می شود.

سعیدی، کالاهایی که در این خطوط کشتیرانی جابه جا می شود را شامل پتروشیمی و فرآوردهای نفتی عنوان کرد.

کد خبر 256036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =