صادرات نفت و میعانات گازی به بیش از 2 میلیون بشکه در روز رسید

وزیر نفت حجم صادرات نفت و میعانات گازی را هم اکنون بیش از 2 میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس مهمترین اولویت بخش بالادستی صنعت نفت در سال 95 است.

بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، 15 اسفندماه) در حاشیه دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان صنعت نفت در گفتگویی کوتاه با شانا درباره حجم صادرات نفت ایران اظهار کرد: صادرات نفت ومیعانات گازی ایران هم اکنون بیش از 2 میلیون بشکه در روز است.

وی درباره مهمترین اولویتهای سال 95 وزارت نفت هم با تقسیم آن به دو بخش بالادستی و پایین دستی، اظهار کرد: تکمیل فازهای نیمه تمام پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس و امضای قراردادهای جدید نفتی مهمترین اولویتهای بخش بالادستی نفت در سال 95 است.

زنگنه مهمترین اولویت بخش پتروشیمی را تکمیل و به پایان رساندن واحدهای نیمه کاره پتروشیمی عنوان کرد و گفت: همچنین افزایش خوراک پتروشیمی برای واحدهای موجود از دیگر اولویتهای این بخش است.

مراسم دیدار نوروزی وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح امروز (یکشنبه، ١٥ فروردین ماه) درساختمان مرکزی وزارت نفت با حضور معاونان ارشد وزیر نفت و کارکنان این صنعت برگزار شد.

 

کد خبر 257409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =