آمادگی شرکتهای اروپایی برای سرمایه گذاری در پتروشیمی دماوند

مدیرعامل پتروشیمی دماوند از تمایل شرکتهای اروپایی برای سرمایه گذاری در این مجتمع خبر داد.

حسین شهریاری در حاشیه دهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاهها یکی از راههای معرفی پتانسیلهای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران در دنیاست.

وی با اشاره به این که نمایشگاه ایران پلاست نیز با توجه به تحقق برجام و شرائط پساتحریم می تواند بسیار موفق باشد، افزود: این نمایشگاه با توجه به حضور شرکتهای خارجی، فرصت بسیار خوبی برای کسب فناوریهای روز دنیا، معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری و افزایش صادرات محصولات تولیدی ایران به کشورهای دیگر است.

مدیرعامل پتروشیمی دماوند ادامه داد: دستاوردهای نمایشگاه ایران پلاست ارزشهای درازمدتی را برای صنعت پتروشیمی به دنبال خواهد داشت.

شهریاری به مذاکرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شرکتهای خارجی در حاشیه دهمین نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرد و گفت: ما نیز مذاکراتی با شرکتهای اروپایی از جمله آلمان و نروژ به منظور سرمایه گذاری در پتروشیمی دماوند داشته ایم.

وی با اشاره به ابراز تمایل شرکتهای اروپایی برای سرمایه گذاری در پتروشیمی دماوند تصریح کرد: تصمیم گیری نهایی در مورد مذاکرات پس از مشخص شدن واگذاری این پتروشیمی مشخص می شود و هنوز قطعی نشده است.

به گزارش شانا، دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست  تا ۲۹ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر است.

کد خبر 258283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =