۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
  • کد خبر: 258948
پیگیری مسائل درمان بیماران اعزامی نفت مناطق مرکزی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از افتتاح دفتر پیگیری مسائل بیماران اعزامی مناطق عملیاتی و شرکتهای تابعه این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، سلبعلی کریمی درباره روند کاری این دفتر گفت: با توجه به این که مهمترین سرمایه هر شرکت نیروی انسانی آن سازمان است، باید همه شرائط حفظ و نگهداشت نیروهایی که در سخت ترین شرائط کاری در صنعت نفت مشغول خدمت به کشورمان هستند فراهم شود.

وی افزود: در این زمینه به منظور پیگیری مسائل درمانی همکارانی که امکان بستری شدن آنها در استانها میسر نیست، با افتتاح این دفتر امکان بستری شدن آنها فراهم می شود.

کریمی با بیان این که با وجود رعایت همه استانداردهای صنعتی و طبی، ممکن است که همکاران دچار عوارض بیماریهای صنعتی قرار گیرند، ادامه داد: همه تلاش خود را به کار می گیریم تا در اسرع وقت مشکلات همکارانی که در مناطق عملیاتی نیازمند درمانهای پزشکی هستند، برطرف شود.

بر اساس اعلام شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، هم اکنون درگاه اطلاع رسانی این دفتر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی این شرکت در مرحله طراحی است که از طریق شماره تماس و پست الکترونیکی که در آن ثبت شده است، همکاران شرکتهای تابعه و مناطق عملیاتی می توانند به این صفحه مراجعه و نسبت به ثبت بیماری و درخواست خود اقدام کنند. پس از ثبت، نحوه و زمان مراجعه به اطلاع آنها خواهد رسید.

کد خبر 258948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =