تاسیسات دریایی در کنار بارسلونا

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در نخستین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان در کنار تیمهای بزگ دنیا همچون بارسلونا حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، نخستین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان قرار است از 4 تا 9 تیرماه با حضور 8 تیم برتر دنیا به میزبانی قطر برگزار شود. این دوره از مسابقات که به همت فدراسیون فوتبال قطر و لیگ فوتسال اسپانیا برگزار می‌شود در ورزشگاه علی‌بن‌حمد السد برگزار خواهد شد و 6 تیم از قاره های آسیا، اروپا و آفریقای جنوبی شرکت دارند.

اینتر مویستار و بارسلونا از اسپانیا، کارلوس باربوسا و مگنوس از برزیل، دینامومسکو از روسیه و تاسیسات دریایی از ایران و السد و الریان از قطر تیمهای حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی 2 سال گذشته قهرمان ایران شد و در دوره گذشته جام باشگاه‌های آسیا  توانست با قهرمانی بر بام فوتسال قاره کهمن بایستد.

حلاجی مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی با تایید این خبر گفت: تاسیسات دریایی با توجه به قهرمانی در آسیا به عنوان نماینده این قاره در رقابتهای باشگاههای جهان شرکت خواهد کرد لذا به همین جهت در مراسم قرعه‌کشی اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان 14 اردیبهشت‌ماه در قطر با حضور بزرگان فوتسال از جمله فالکائو برگزار خواهد شد، شرکت می کنیم تا حریفان خودمان را بشناسیم.

 

کد خبر 258962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =