29 میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه زنجان تحویل شد

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در فروردین ماه امسال، بیش از 29 میلیون لیتر نفت گاز ارسال کرده است.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به خبرنگار شانا، گفت: در بازه زمانی 31 روزه، 29 میلیون و 400 هزار لیتر گازوییل به این نیروگاه تحویل شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 42 درصد رشد داشته است.

حریفی، مقدار نفت گاز تحویلی به نیروگاه زنجان را در فروردین پارسال، 20 میلیون و 717 هزار لیتر اعلام کرد.

وی درباره مصرف این فرآورده نفتی در بخش حمل و نقل نیز گفت: این بخش (حمل و نقل) در فروردین ماه امسال 16 میلیون و 877 هزار لیتر گازوییل مصرف کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد کاهش داشته است.

به گفته حریفی، با توجه به اجرای طرح پیمایش، مصرف گازوییل بخش حمل و نقل در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 9 درصد کاهش داشت.

وی اظهار کرد: گازوییل مصرفی ناوگان حمل و نقل منطقه زنجان در فروردین ماه پارسال 16 میلیون و 479 هزار لیتر بوده در حالی که فروردین ماه سال قبل از آن، مصرف این فرآورده نفتی 18 میلیون لیتر بوده است.

حریفی درباره مصرف نفت گاز بخش صنعتی منطقه زنجان نیز گفت: مصرف این فرآورده نفتی در بخش یادشده، تغییر محسوسی نداشته است ولی در بخش کشاورزی مصرف نفت گاز در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار درصد رشد کرده است.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، ارسال نفت گاز به نیروگاه زنجان در فروردین ماه امسال را 29 میلیون و 400 هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته حریفی، ارسال این فرآورده نفتی نسبت به فروردین ماه پارسال از رشد 42 درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر 259013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =