۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
  • کد خبر: 259060
صدرنشین مقابل نفت زانو زد

تیم فوتبال نفت تهران در روزی که در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بود با یک پیروزی شیرین همه رکوردهای این تیم را از میان برد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بود که توانست صدر نشین لیگ را به زانو در آورد.

شاگردان علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که برای کسب سهمیه آسیایی هنوز امیدوار بودند در مقابل صدرنشین لیگ با ارائه یک بازی منطقی و با برنامه توانستند برتری خود را به آنها دیکته کنند و رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس را بشکنند.

نفت تهران در نیمه نخست یک بازی پایاپای را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت. با آغاز نیمه دوم حمله های پرسپولیس شدت بیشتری گرفت اما نفتیها به خوبی دفاع می کردند و در ضد حمله ها خطرناک نشان می دادند تا این که سرانجام در دقیقه 83 بوسیله وحید امیری هافبک ملی پوش خود به گل برتری رسیدند سپس در ادامه و در دقایق اضافه (92) توسط مجتبی حق دوست هافبک جوان خود تیر خلاص را شلیک کردند تا با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس صدر نشین را شکست داده باشند و این تیم را از صدر به زیر بکشند.

تیم فوتبال نفت تهران با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند.

ترکیب نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سعید لطفی، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی (78 - مجتبی حقدوست)، مهدی شیری (دقیقه 86، علیرضا عزتی)، علی قربانی(64 - ارسلان مطهری) و وحید امیری
 

 


کد خبر 259060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =