ملی حفاری و دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرارداد همکاری امضا کردند

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان شرکت ملی حفاری قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، محمدرضا تاکایدی، قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران در مراسم امضای این قرارداد گفت: با توجه به ماهیت کار صنعت حفاری، در سالهای اخیر رسیدگی به نیازهای کارکنان بویژه موضوع سلامت آنان در دستور کار قرار داشته است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برخورداری این شرکت از 75 دستگاه حفاری خشکی و دریایی و تجهیزات خدمات جانبی، اظهارکرد: هم‌اکنون 150 پرشک مجرب به صورت اقماری روی دکلهای حفاری در مناطق مختلف کشور حضور دارند.

تاکایدی تصریح کرد: آرامش خاطر کارکنان بویژه نیروهای عملیاتی  و ارائه خدمات به خانواده‌ها و افراد تحت تکفل آنها، سبب رضایت، بالارفتن انگیزه کار و تلاش مضاعف می‌شود. 

در مراسم امضای این قرارداد که همزمان با هفته سلامت، از سوی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و معاون توسعه امور درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ساختمان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه انجام شد، دکتر ایرج نظری گفت: مبادله این سند می‌تواند زمینه توسعه و همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و این مرکز علمی را فراهم کند. 

وی با بیان این‌که بهداشت دهان و دندان جزو نخست اول الفبای سلامت است، افزود: خدمات پزشکی در محیطهای آکادمیک و علمی با توجه به وجود استادهای مجرب با کیفیت مناسب تر ارائه می شود.

معاون توسعه امور درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به اهمیت ارتباط میان مراکز عملی و آموزشی با مجموعه های صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: همکاری میان شرکت ملی حفاری و این دانشگاه می تواند زمینه ساز اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی اثرگذار و ثمر بخش را فراهم سازد.   

در این مراسم رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز با معرفی این دانشکده و امکانات تجهیزاتی آن، گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات موجود، کلینیک تخصصی این دانشکده هم اکنون قادر است روزانه 50 بیمار را در نوبت بعدازظهر پذیرش کند.  

دکتر محمود جهانگیرزاده افزود: برنامه فعال سازی کلینیک در نوبت صبح نیز در دستور کار قرار دارد و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران اکنون می توانند از طریق تماس با شماره تلفن (06133368059) یا به صورت حضوری پذیرش و از ساعت 15 تا 20 به این مرکز مراجعه کنند.

وی با بیان این که طرح راه اندازی سایت این مرکز بهداشتی و درمانی در حال اجراست، یادآور شد: ساختمان کلینیک در میدان دانشگاه، جنب اورژانس 115 واقع و دارای بخشهای پذیرش، رادیولوژی، تشخیص، ترمیمی، درمان ریشه، جراحی، پروتز، ارتودنسی و بخش اطفال است. 

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست  و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران پیش از این از برخورداری کارکنان قراردادی و ارکان ثالث شرکت و خانواده های آنان از خدمات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داده بود.

به گفته علی اکبر پونده نژادان براساس موافقت نامه میان شرکت و دانشگاه جندی شاپور اهواز خدمات دندان پزشکی در کلینیک دانشکده دندان پزشکی این دانشگاه با تخفیف 20 تا 70 درصد ارائه می شود و همه همکاران و خانواده های آنان می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر شرکت به این مرکز مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند. 

کد خبر 259072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =