برنامه های پژوهشگاه نفت برای حضور در نمایشگاه بین المللی نفت اعلام شد

پژوهشگاه صنعت نفت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران با شعار «خلق فناوری، توسعه پایدار» و با تمرکز بر توان داخلی و تبیین شبکه فناروانه بین‌المللی در سالن 14 نمایشگاه، حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش شانا، در بیست و یکیمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، پژوهشگاه برنامه‌های راهبردی خود را  با تمرکز و توجه بیشتر بر نیاز‌های این صنعت در قالب 10 اولویت مشخص و اساسی در سه حوزه بالادستی، پایین دستی و انرژی و محیط زیست ارائه می کند.

بر اساس اعلام پژوهشگاه صنعت نفت، با توجه به موضوع ازدیاد برداشت که به عنوان یک راهبرد ملی در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه مورد تاکید است، پژوهشگاه ضمن اجرای مسئولیت مدیریت توسعه پژوهش محور میدان فوق عظیم اهواز و با هدف تحقق توسعه و انتقال فناوری مورد نیاز در قرارداد‌های نفتی، خود را به عنوان شریک مطمئن برای همکاری با شرکت‌های معتبر بین‌المللی E&P معرفی می‌کند و آخرین پیشرفت‏ها، دستاوردها و نتایج حاصل از فعالیت‏های محققان و پژوهشگران پردیس بالادستی را در سه حوزه مدل‌سازی سیستم‌های نفتی، سرشت نمایی جامع مخزن و خدمات و محصولات فناورانه ارائه خواهد کرد.

این گزارش حاکی است: از آن‌جایی که تجاری‌سازی و توسعه فناوری یکی از راهبرد‌های اساسی پژوهشگاه به حساب می‌آید، پردیس پایین دستی نیز دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب سه اولویت شیرین‌سازی، ارتقای کیفیت نفت خام و فرآورده‌ها و نمک‌زداها به معرض نمایش می‌گذارد؛ در حوزه انرژی و محیط زیست نیز این مجموعه با پروژه‌های اجرا شده خود در چهار حوزه مدیریت آب، مدیریت پسماند، مدیریت خوردگی و مدیریت کربن در نمایشگاه حاضر خواهد شد.

امضای توافقنامه‏ ها با شرکت‏های داخلی و خارجی، در قالب رویکرد‌های مشخص و عرضه محصولات اولویت‌دار و تجاری‌شده از میان محصولات تولیدی، از دیگر برنامه های پژوهشگاه در نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 تا 19 اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر 259078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =