کنفرانس بین‌المللی بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز برگزار می شود

کنفرانس بین المللی بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای ۲٠ و ۲١ تیرماه امسال در دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش شانا، این کنفرانس با هدف تکمیل زنجیره آموزش و پژوهش و ارائه خدمات پژوهشی به بخشهای اجرایی در راستای بهینه سازی قراردادهای نفتی، بررسی قراردادهای بالا دستی نفت و گاز از منظر حقوق بین الملل عمومی، حقوق تجارت بین الملل و حقوق فراملی، بررسی تاثیر رفع تحریمهای بین المللی بر قراردادهای نفت و گاز، تبیین ضعفهای نظام تنظیم قراردادهای صنعت نفت و گاز ایران، راهکارهای مناسب قراردادی برای جذب حداکثری سرمایه گذاری خارجی در قراردادهای بالادستی و همچنین بررسی نظام قانونگذاری داخلی در خصوص قراردادهای بالا دستی نفت و گاز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، ۹ محور موضوعی این کنفرانس مشتمل بر تبیین رویکرد متوازن در امضای قراردادهای بالادستی، چارچوب مشارکت شرکتهای ایرانی،  اقتضائات و استثنائات قراردادهای بالادستی در میدانهای مشترک، تولید صیانتی از منابع و افزایش ضریب برداشت در طول عمر میدان، جذابیت مدل قراردادی جهت سرمایه گذاران داخلی و خارجی، چالشهای انتقال دانش فنی و فناوری، بررسی تطبیقی قراردادهای با لادستی در نظامهای مختلف حقوقی، فرصتها و زمینه های قانونی، چالشها و موانع قانونی و ابعاد حقوقی، اقتصادی و فنی قراردادهای بالادستی نفت و گاز است.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات ۲۴ اردیبهشت ماه امسال و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات نیز چهارم تیرماه است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://ouogc.atu.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 259087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =